Paulina

linkedin twitter facebook

Over TELLSERVICE

Mijn naam is Paulina Mommaas, sinds 8 maart 2004 directeur van TELLSERVICE.

Tellservice levert verschillende diensten. Wij nemen voor bedrijven de telefoon aan, beheren hun digitale agenda's, voeren live persoonljke chatgesprekken, verrichten B2B telemarketing en ook mystery calls. Maar ook voor uw digitale administratie en facturering etc. bent u bij Tellservice aan het juiste adres.
Wilt u meer details, deze vindt u bij Telefoonservice en Telemarketing.

Wij kunnen u nog veel meer over onze manier van werken vertellen, maar hieronder een korte impressie van enkele van de opdrachtgevers die hun ervaring met Tellservice graag met u delen.

Klantreferenties

Administratiekantoor Telleman
www.telleman.nl
"Wij, Antoine en Natalie, hadden direct een positieve klik met Paulina van Tellservice. Een spontane vrouw die van aanpakken houdt en weet waarover zij praat; een topmeid! We weten wat we aan elkaar hebben, een half woord is meer dan voldoende. To-the-point no-nonsense principe".

Schoonmaakbedrijf en Gevelreinigingsbedrijf Beentjes v.o.f.
www.beentjesvof.nl
Men ervaart onze dienstverlening als zeer betrokken, meedenken met nieuwe ideeën voor hun bedrijf. Zij zouden niet meer zonder ons kunnen.

Caroline de Boer Makelaardij
www.carolinedeboermakelaardij.nl
Caroline geeft aan dat zij zo op de dienst kan vertrouwen, er tijdens haar afwezigheid afspraken ingepland worden en dat haar klanten het als heel vertrouwd ervaren dat Tellservice met Caroline samenwerkt.

Cut The Web
www.cuttheweb.nl
Derk Pas denkt een beetje aan Rotterdam als hij aan Tellservice denkt, "niet praten maar poetsen". Hands on, lekker duidelijk, eerlijk, oprecht, goed, helder, fijn om mee te werken. Een echte toegevoegde waarde voor Cut The Web.

HCW Lastechniek B.V.
www.hcwlastechniek.nl
Henk Claassen gaat altijd zo lekker relaxt op vakantie of kan gewoon een dagje vrij nemen. Het is prima voor elkaar.

Lectium B.V.
www.lectium.com
Marvin Walker heeft de samenwerking als optimaal inzetbaar ervaren. Meedenken over verschillende manieren van positioneren van Lectium en het uitvoeren daarvan kan hij van harte aanbevelen.

Lemtech Lucht en Milieu Techniek
www.lemtech.nl
"Zelf komen wij er niet aan toe om periodiek potentiële klanten te benaderen, dus hebben wij de acquisitie "uitbesteed" bij het telefonisch dienstverlenend bedrijf Tellservice. Na een eerste kennismaking en briefing is Tellservice voor ons "koud gaan bellen". Dit gebeurde op een zodanige persoonlijke wijze dat wij daar nog steeds voordeel uit halen.
Zij benaderen als ondernemer de prospects. Hierin zit duidelijk een verschil van benaderen. Zij springen direct en goed in op situaties die zich kunnen voordoen. Vanaf de eerste telefonische contacten krijgen wij tot op heden nog steeds enthousiaste reacties van contactpersonen van bedrijven welke door Tellservice zijn gebeld. Maar wat nog veel belangrijker is, is dat zij het voortraject hebben gedaan en wij inmiddels onze omzet zien groeien", aldus Jacquelien van der Lem.

Lianne van Lith
www.liannevanlith.nl
Via mond tot mond reclame bij Tellservice terecht gekomen, er was direct een goede klik. Lianne ziet Tellservice als zeer betrouwbaar en goed in haar werk. Zij ervaart het bijna alsof zij de enige klant is, zò persoonlijk worden zij en haar cliënten behandeld.

MCA Alkmaar B.V.
www.mcalkmaar.nl
Al jarenlang zijn zij tevreden over de kwaliteit en service.

NHN
www.nhn.nl
John Spee van NHN denkt bij Tellservice aan het enthousiasme, de professionaliteit, het accuraat zijn, open, eerlijk en duidelijk.
Geen blad voor de mond, goede adviezen en service maar ook innemend, empathisch en sociaal.
Afspraak is afspraak, het tijdig leveren van diensten en het geven van goede feedback.
Kortom een prachtige ervaring met Tellservice.

Precium Kunststoffen B.V.
www.precium.nl
Frans Scharroo geeft aan dat hij ogenblikkelijk begreep wat Tellservice voor toegevoegde waarde voor vele bedrijven heeft. Hij vindt de manier van communiceren vertrouwd.

PZ Assist
www.pzassist.nl
"Via een gemeenschappelijke opdrachtgever hadden wij al contact, niet wetende dat een antwoordservice voor mijn opdrachtgever de telefoon aannam". Zo vertelt Luciana Bena Brandini. Nu wij samenwerken vindt zij het fijn dat Tellservice haar alle zorgen uit handen neemt en zij echt van haar vakantie kan genieten.

W&M Gevelreiniging
www.wmgevel.nl
Martin Lakeman is via Schoonmaakbedrijf Beentjes met Tellservice in contact gekomen. Martin ervaart de samenwerking alsof hij zelf iemand op kantoor heeft zitten. Inzet, meedenken, altijd bereikbaar en een enorme kennis van mijn bedrijf. De kosten die hij kwijt is wegen niet op tegen de verdiensten die door de telefoonbeantwoording binnen gehaald worden.

Well Beauty
www.wellbeauty.nl
Ragne Liivak is laaiend enthousiast over de manier waarop zij haar salon in de handen van Tellservice kan leggen. De grote inbreng van kennis, inleving, servicegerichtheid en meedenken worden als een groot voordeel ervaren, ook door onze klanten.

telefoon 0223 - 66 84 42

TELLSERVICE staat voor:

» Creatief denken en handelen
» Netwerken
» Bekend met sociale media
» Oplossingsgericht
» Resultaatgericht
» Samenwerkend
» Service gericht
» Vriendelijk en empathisch

Uw aandacht gewekt?

Kijk dan even naar onze fullservice diensten
Telefoonservice en Telemarketing!

Privacy

Lees hier onze privacyverklaring:
Privacyverklaring.

TOP ⇑